Tuesday, November 25, 2014

Tiada Cerita Untuk 3 Hari...

As Salam..

Tetibe je kerap sgt blog nih sunyi.huhu...

Ini pun update express direct dr tepon..

Reason pertama: kesihatan yg x menentu...
Reason kedua: Byk kerja yg menanti...
Reason ketiga: masa yg mncemburui aku...kiki

Xde cite yg brp best nk share...tp aku ttp jgk nk cite secara SUMMARY.. Kiki

Jumaat: MC sbb bdn yg tetibe rase rebah ke bumi..cpt2 kol Hata n mintak amik dkt LRT, bwk g klinik & htr blk rumah..Aku baring je smp la Hata & Che Mek blk...

Sabtu: x kemana sbb bdn aku mmg shaking kalo brdiri lama and x sedap bdn...

Ahad: Almost collapsed mase tgh tggu akak gerai bwh rumah ni bungkuskn nasi lemak... Smp je rumah, letak nasi bungkus terus terbaring depan TV dgn peluh memercik keluar bagai berlari setempat selama 10 minit... Baring je keje aku 3 hari brturut2 tu...Badan kena baring, mata trkebil2,otak ligat memikir - byk lg keje rumah yg kene siapkn.. STRESS sekejab...BEKU kejab mental sbb x bleh buat ape2..

Isnin...Gagahkn diri g keje...Agak2 x larat aku mmg MC je..Dr mnyusahkn bdk opis nk usung...Baik aku rehat dkt rumah je..kan??

Today(selase): Alhamdulillah.. Dpt siapkn deco Christmas yg super SIMPLE... Aku dh x bleh nk memikir sgt skrg nih...

Pikir jgn collapse dkt opis je...huhu

Nnt free aku update dkt blog ye..huhu

Ok...itu je ringkasan cite aku...Ringkas ke??? Kiki

Layankn aje...huhu

End

2 comments:

Inani Hazwani said...

busy betul tuan tanah ni :)

Izzati Amira said...

take a good care of your health ye tuan blog (: