Vivo Pizza - The Curve

As Salam

Hari ini dan semalam badan aku still rase shaking-shaking walaupun x berapa ketara..Tapi risau tu tetap ade.. Cerita itu nanti aku story ye...The truth is still samar2..huhu

Just nak cite, hari tu g the curve sebab konon2 nak amik angin malam..Bila angin dah masuk perut harus la kelaparan kan?kiki

So, kiteorg try la makan dekat sini : VIVO PIZZA - The Curve
Bawak che mek g tgk air dulu...
( Macam kan x pernah tgk..haha) 
Moh kite tgk menu yang ada.... 
Salah satu menu yg kami order... 
Choco Brownie Mallows 
Mashroom soup with crunchy garlic bread.. 
Italian Deluxe...
Jom makan!!!!
Sedap jgk pizza ni..nipis tapi x garing sangat..huhu
Rege pun xde la mahal sangat...
Service die pun ok..huhu



So x mustahil utk aku dtg sini lagi kot..kiki



Korang dh try??



End

4 comments:

  1. teringin nak cuba tapi belum ada kesempatan

    ReplyDelete
  2. fuhhh.. tgok air je da mgancam... fuhhh terliuqq dibuatnyaaa :)

    ReplyDelete
  3. pernah sekali je masuk..tapi servis agak lamabt masa saya masuk..maybe staff baru kot..saya suka domino

    ReplyDelete

DISCLAIMER: All content provided on this "thisni3zahata.blogspot.my" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner of thisni3zahata.blogspot.my will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.