Monday, December 08, 2014

Christmas Gift Exchange..

As Salam

Hari Rabu lepas bertungkus lumus aku memerah OTAK mncari idea utk EXCHANGE GIFT sempena XMAS nanti.. Dah lama x memikir pasal hadiah, tup..tup kena fikir plk..kiki

Alhamdulillah, dapat jgk cari.. Aku punya style suka bg brng byk2.. Kalo bg 1 tu rase mcm sikit bebeno..haha.. Over tak???

So terBELIlah beberapa barangan yang boleh utk cukup budget kali ini..TAPI!!!

Aku ni mmg gatal tangan sikit.. Tetibe rase nak add on 1 more brng..Memeriahkan isi kotak aku yg boleh tahan BESAR-nya.. (Ayat xmo kalah..Haha)

Maka..Terhasillah ini :
Christmas Tote Bag - Front 
Christmas Tote Bag - Back


Christmas TOTE BAG..
Semua hasil dr balance FELT yg ade dlm storage box aku...
Snow man & x-mas tree tu jahit & tampal sendiri tau...kiki

Ok la kan?
Meriah sikit sape yg dpt kotak aku nnt...huhu



Korang ade activity ini jgk?



End

2 comments:

NAZLIANA SI CUTE said...

cantinywerrrrr i like

thisni3za said...

Thx nazliana..simple aje tu..jahit suka2... :-D