Tuesday, November 03, 2015

Kisah Qaisara : 5th birthday Celebration

As Salam

Jumaat lepas (30-10-2015) Aku dan Hata amik cuti Half day utk celebrate bday che mek dkt school..
Alhamdulillah semuanya berjalan lancar walaupun pd awalnya agak kelam kabut mncari kek express. Kami plan xmo dah beli kek secret recepi sebab terlalu byk & risau kanak2 x habis mkn.

Agak kelam kabut jgk aku & Hata mncari tukang masak kek..Alhamdulillah akhirnya aku jmp jgk sorng akak ni. Aku dpt contact dr teacher school che mek. Dieorg mmg order dgn akak ni utk birthday kek student yg diraikan 3 bulan sekali.. So utk tidak memeningkn kepala.. Kite order aje la dgn akak ni. Senang sgt berurusan dgn die. Akak ni buat SPONGE KEK SAHAJA. Kalo nk tambah sticker ok. Nk yg ready made or nk bg gmbr then akak tu letakkn pun boleh.

Aku x kisah sponge kek ke...ape pesen kek janji ade kek..hahaha..
Coklat Sponge Cake
With Frozen Sticker
Bday girl with her ibu & ayah..

Teacher masakkn mihun goreng dgn air sirap. Ok la tu buat mkn petang kanak2. Alhamdulillah kanak2 ni suka kek ini. Siap ade yg bertambah 2-3 kali..Suka aku tgk.. Pada aku kek ape pun x kisah janji kwn2 che mek suka...huhu





Semoga che mek mnjadi anak yg solehah, dgr kata ibu & ayah, Ikut SuruhanNya dan tinggalkn LaranganNya. Amin





End

0 comments: