Monday, March 13, 2017

Zumba Class

As Salam

Hari Jumaat lepas beriya2 aku google search kelas Zumba yg paling dekat dgn rumah..huhu

Alhamdulillah jumpa...Dah siap2 dh btau yg aku nk dtg & just boleh walk in sajok...
Bersemangat jgk hari jumaat hari tu aku g cari kasut ZUMBA yg baru..hoho
Mujur la jumpe..Bertambah bersemangat mek ni nk berzumba tau..haha

Makanya, pagi sabtu pkol 9am, Hata dah htr aku gi tempat zumba tu...
Aku follow kelas Ain-Kalam.. dekat X'treme Hardcore Gym..Betul2 atas kedai Lama Grill by Chef Zubir,Wangsa Melawati..Dekat jgk dgn Zawara..huhu
Ready To get Fit....kiki

Sejam berzumba...Memang sweating sgt...huhu
Dengan Zin-AKO..
Zumba trainer utk hari tu...
Sporting..Sengih je sepanjang berzumba walaupun aku berzumba caca marba..haha 
Team Zumba - 11/3/2017

Alhamdulillah..Tercapai jgk hasrat nk masuk kelas Zumba...
Thanks a lot to Hata sbb bg support...kiki

Meh cheq cite sikit ttg kelas ni ye...

1st trial = RM15
Per Entry = RM20
Monthly = RM75 utk 5 kelas..

Untuk kelas dekat X'treme Hardcore Gym ni, dieorg buat setiap hari Rabu (8.30pm-9.30pm) & Sabtu (9.30am-10.30am)

Utk permulaan ni aku amik kelas on weekend aje dulu..Next month In Shaa Allah dah boleh subscribe yg monthly..huhu


Harap2 cheq terus bersemangat utk berzumba..hoho




End

1 comments:

Mar Mansor said...

teringin nak berzumba juga
JanjiKita