Tuesday, June 06, 2017

BAZAAR RAMADHAN HABIB JEWELS : AIMAN HAKIM RIDZA

As Salam

Hari Ahad, badan dah rase OK sikit...
Lepas subuh aku dh bgtau Hata yg pkol 9am aku dah nk berdiri tegak dekat depan SOGO (sebab igt SOGO MEMBER SALE lagi..Pdhal dah abih dr hari sabtu lg)..Pkol 9.15am smp SOGO..Alih2 bukak pkol 10am...Menapak sekejab dgn Ammar beronak seround..ekek

Masuk2 je SOGO, terus tuju ke level 7...Aku nk letak Hata, Ammar & che mek dkt playroom berbayar yg disediakan..Senang aku nk membeli...( walau xde ape sgt aku beli ).. Lepas je dieorg masuk, Zasss..Zasss..Zassss...Aku ke lvl 5 utk baju kanak2...Target kali ni x banyak..Cukup setakat sepasang setengah je sorang..Sebab dah ada baju yg aku jahit sendiri....Huhu..

Alhamdulillah, dari pkol 10.30am mencari, akhirnya ke kaunter bayaran pkol 12.30tghari..Ekekk... Rambang mata sgt tgk baju bdk2...Nak2 pulak siap ade happy hour bagai..mau x juling mata..huhu..Pkol 1.30pm smp rumah...Lepas Zohor, 1 family Zzzzzz...Smp pkol 4pm...

Pkol 4pm gerak ke HABIB JEWELS AMPANG POINT semata2 nk kejar AIMAN HAKIM..ekek..Mujur la Hata layan je..Sebabnya..Tempat tu x jauh dr rumah..20 minit je perjalanan..ekek..Smp2 pkol 4.45pm, Aiman xde lagi...Yg aku nmpk PA dia je...Lepas tu seround lg Ammar beronar..Terus Hata bawak keluar dr Habib Jewels & Hata said nampak Aiman ada dekat kedai ICE WATCH...huhu

Pkol 5.10pm Aiman pun smp..Meh layan gmbr ye..huhu
We in RED!!!! 
Aiman nampak kami!!!!..ekek 
Round 1 Habib Jewels utk agihkn bubur lambok...
Time ni aiman tny che mek : "ada gigi tak??" 
Special smile...ekek 
Distribute time.... 
Tahan jgn x tahan..haha 
Dah nak start keluar peluh jantan...haha
KAMI!!!
WAJIB ada....kiki

Pkol 5.45pm Aiman stop distribute kejab sbb Aiman dah berpeluh bagai...Haha...That time kami pun membawa diri...Huhu..

Time blk, nak masak mmg dah rase penat..Alhamdulillah..Ade jugak peluang kami pergi ke bazaar ramadhan yg dah hampir 4-5 tahun x jejakkan kaki...

Kami x beli byk pun...
Aku beli murtabak, Hata beli nasi goreng ayam kunyit...Che mek beli pisang goreng cheese...Cuma air je yg buat kami rambang mata...Beli air tembikai (che mek), jus mangga & air tembikai susu...Time berbuka makan bubur lambuk dpt dr Aiman... 
Air Tembikai
Air Jus Mangga
Air Tembikai susu

Ini pun dah kenyang sgt2...huhu


Puas hati dpt jmp Aiman...Ekekk




End

2 comments:

Mar Mansor said...

memang peminat sejati sungguh ni
JanjiKita

Ainim Rashihah said...

minat aiman ya..mak saya pun suka dia