Saturday, July 08, 2017

SIMPLE BUT VALUABLE BIRTHDAY GIFT

As Salam

Alhamdulillah...Allah masih beri aku peluang untuk terus bernafas dan terus meminta keampunan & kerahmatan darinya hingga hari ni...

26 Ramadhan hari tu genapla umur aku 3+... xde celebration ape2..Cukup sekadar ucapan selamat dr Hata, family & kawan2...Terima kasih semua..

A day after...Mase aku mencari kasut raya sendiri dekat AEON Alpha Angle...This time kami separate..Hata dgn che mek & Ammar..Aku sorg2 mencari kasut raya...Che mek beriya2 ajak Hata cari bday present utk aku...huhu...

Sampai2 je dekat aku, che mek plk tersorok2 nk bagi hadiah tu...Siap mintak aku pejam mata dekat tempat ruang jual kasut2 tu...Lepas tu siap cakap " Happy bday ibu!!! "..Malu kejab cheq...ekek..Tapi tetap rase terharu sebab che mek bersungguh mencari & masih igt nk ucap..ekek

Meh kite tengok ape yang che mek pilih ye?

Bear & Shopping Bag...

Bear ni che mek cakap pada Hata, dia pilh sebab nnt aku akan gantung dekat opis...
Shopping bag yg sederhana besar tu pulak boleh la aku letak dekat opis jgk as backup kalo tetibe ade brng nk bwk blk...huhu

Terima kasih che mek...Ibu is terharu...huhu


Memandangkan tahun ni umur aku dah 3+...
Makanya kite kena ade target jangka mase panjang yang lg hebat...

- Target belajar menjahit dengan lebih serius so that next year / after that dah bleh serius dalam bidang menjahit...

- Target nk dapat 1 barang ni dengan USAHA sendiri.....Harap2 tercapai...Sebabnya, kalo time budget utk itu dah cukup, aku jadi sayang duit nk beli...Time budget tu dah aku halakan kelain..Tetibe kang rase mcm ...Ala..Rugi x beli hari tu...ekek




End

0 comments: