Thursday, December 21, 2017

SURPRISE 5.30 PAGI

As Salam

Hari Sabtu subuh hari yang lepas, mase roh aku duk berjalan entah kemana sampai menbuat suatu cerita a.k.a mimpi, tetibe aku dikejutkan dgn goncangan pada bahu...Sayup2 je dengar panggilan "Za..Za...Bangun...Dah nak subuh..." Berlari roh aku kembali ke jasad...Tergantung cerita yang aku sendiri tak igt jalan ceritanya...Blur sekejab sebab apesal kejut sedangkan alarm jam aku biasenye berbunyi pkol 5.40pagi..Awal 10 minit nih...

Bila aku bukak mata, dalam samar2 cahaya lampu meja, Hata tunjukkan aku 1 paper bag macam dibawah ni 👇👇👇
Terus aku ketawa dalam keadaan blurrrr....Tak sangka Hata belikan...Haha..Nampak sangat Hata jarang buat surprise kan? Memang Hata jarang buat surprise..Biasenye kalo aku tunjuk nak ape, kami akan pegi beli sesama je...Senang aku sendiri yang pilih walau budget keluar dari poket Hata..haha

Asal ceritanya hari Jumaat lepas, aku pergi Nu Sentral...Tengok ade Victoria Secret Sale...Memang murah sgt la dari harga sebelum SALE...Terus aku bgtau Hata & ajak pergi singgah VS dekat OU sebelum / selepas tengok Star Wars..Hata says OK sajo...

At the same day, Hata kena jumpa client dekat KL sentral pkol 4.30 ptg..Aku x budget Hata nak melayan aku...Rupa2nya lepas jumpa client Hata singgah VS dan beli...Pandai awe ni sorokkn brng...Mase blk rumah, Hata parking kereta dkt luar pagar...Lepas tu sorok bag ni dalam bonet kereta..Lepas kami semua dah tido, senyap2 je Hata bawak masuk rumah..Haha

Terharu + pening jgk la time tengok paperbag ni...Ble tengok isi didalam terus rase nk menangis plk..Haha...Ye la kite ni jarang2 dapat surprise...Sekali kena mmg touching la..Kiki

Ape2 pun thank you la cik abe wehhhh....Haha
Thank you sebab berjaya buat saya rase terharu...
Thank you sebab berjaya buat saya blurrrr...Haha
Semoga murah rezeki..Boleh belanja lagi..Haha


End

0 comments: