Thursday, January 11, 2018

TUDUNG BAWAL BY AIDIJUMA

As Salam

Alhamdulillah hadiah dr giveaway by Yasmin Aris hari tu dah selamat sampai hari Sabtu lepas...Time tu aku dkt luar rumah menjemur kain...Lepas tu nmpk motor lalu melilau penunggangnya mencari number rumah...Lepas tu singgah depan rumah aku & tanya ttg number rumah...Bile jawapan aku YA..terus dia keluarkan plastic bag Aidijuma & bg pada aku...Huhu..

Memula takut jgk tengok mamat naik motor tu sbb mmg jarang nmpk motor yg x dikenali lalu kawasan ini...Bile dah duduk kawasan perumahan ni, motosikal & kereta jiran 1 lorong memang dah boleh cam..haha...
Inilah tudungnya....Huhu 
Dah selamat dicuba...Hata & Che mek tiap kali aku pakai tudung mesti akan cakap aku mcm cikgu sekolah rendah zaman dolu-dolu...Haha...

Alhamdulillah, tudung ni selesa je pakai..Tak terlalu lembik & x terlalu keras kainnya...Just nice...Bile dah pakai, elok je terbentuk selagi tak dicabut dr kepala..Huhu

Thank you Yasmin...
Bertambah lagi koleksi tudung bawal meks...Huhu




End.

0 comments: