Friday, January 12, 2018

ILHAM NASI KUKUS

As Salam

Hari Ahad lepas kot...Hata ajak makan nasi kukus Ilham dekat Kota Damansara...Katenya sedap mcm kedai makan pohon nangka dekat KB...Siap tolak bile kena belanja kan? Ekekek...

Kedai makan bukak pkol 11.30pagi..Kami smp pkol 11.25pagi..memang tak dilayan..Jadi tunggu la tepi kedai untuk 5 minit..Kiki...

Bile dah bukak, Hata terus beratur..Aku dan anak2 tunggu dekat meja makan..mase nmpk Hata beratur, Ammar merengek nak pergi dekat Hata...aku takut Hata tak cukup tangan nak pegang bungkusan nasi & Ammar...jadi aku ambil keropok goreng...Tapi tak makan saman..tetap merengek..jadi terpaksa suap dgn cite boboiboy dkt henfon...Adehhhh
Muka kelaparan tunggu nasi..Ekek 
Awe x makan saman...
Time makan pun nk tengok boboiboy...
Kecik beso kecik beso je aku tengok awe ni tau..... 
ILHAM NASI KUKUS
Inilah dia nasi yg aku ceritakan tadi..memang sedap & memang hampir sama dgn nasi pohon nangka dekat KB...Lagi best kalo ade sayur tauge dan daging lembu masak kerutuk..kalo x silap la..Huhu..

Sebekas ni RM7...Oklah kan?Kiki

Kalo nak pergi, sila waze ye...Aku nak bagi landmark tak berapa nak pandai sgt...Huhu

Ape pun nasik ni sedap...huhu





End

3 comments:

Rodiah Amir said...

Bagus netul kedai tu buka on time ya. Nasi nampak sedap

this ni3za said...

So far mmg layan makan nasi tu...huhu

Mizz'strawery Smile said...

Kalau tenung gambar nasik tu time tengah lapar boleh telan air liur jugak jawabnya hahah ^^