Sunday, January 14, 2018

CHIPS MORE CHUNKY : COFFEE

As Salam

Dah lama aku perati je chips more yg baru ni..tapi tak tergerak lagi nak beli sebab tekak belum lagi request nak rasa....huhu..mase pergi Giant hari tu, nampak lagi chips more ni..Udah mcm duk memanggil-manggil je suh amik rasa...Maka aku pun ambil la 1 pack yg kecik..Nak try katenya..kalo ade tester time tu, berkemungkinan besar aku amik yg tester je..Ekek..
Ehsan google...
Pack kecik... RM2.90/pack..ade 6 keping kalo x silap... 
Isi didalam...
Kecik je sizenya dari chips more original packaging...memang rangup dari yg original & teras coffee-nya...Boleh la layan..Tapi aku memang bukan sejenis yg suka biskut2 gini...Bukan x makan langsung..Tapi tak layan sgt..layan sipi2 je...Tapi che mek dgn Ammar layan kalo chips more yg original...Huhu...

So far pada aku flavor ni mmg boleh layan...Not too sweet & rase coffee-nya x kuat sgt...

Korang dah rase?
Cer komen siket....Huhu





End

2 comments:

Hanachie said...

Saya tak minat coffee tapi kalau dah jenama chips more boleh je hadam... lagi2 kalau orang bagi free hehehe ^^

thisni3za said...

Kalo free mmg ambik...kiki