Tuesday, February 13, 2018

SEWING PROJECT : DIAPER CLUTCH

As Salam

Angin menjahit datang menderu2 mengajak aku menjahit Diaper Clutch ni..Teruja tengok sebab nampak sesuai utk dibawak kemana2 especially kalo time keluar ke jalan2...Aku buat ni sebab aku pun guna jgk..Sebelum ni, pampers Ammar aku masukkn dlm poket letak wallet dlm handbag..Wallet letak dibahagian lain...Agak cacamarba dlm handbag aku..

Bile dah buat diaper clutch ni, rase mcm tersusun plk brng2 dlm handbag ni sebab memasing dah ade bag..Huhu..
Diaper clutch with lining...
Opening...
Content...
Each pocket can fix up to 3 pcs diapers...Mcm aku ni, tiap kali berjalan, mmg akan sediakan sepasang baju spare..So kalo jadi sebarang kecemasan..idak le teman mengelabah mncari kedai baju paling murah dlm shopping mall utk buat persalinan Ammar..Haha

So aku buat 1 pocket letak 2-3 diapers...Another pocket letak sepasang baju Ammar...WRAPPED...
Kalo xmo bwk dlm bag, boleh letak dkt poket stroller...Huhu..
Kalo rase mmg nk simpan dlm kereta pun boleh aje...Tersusun je brng anak2 & semua dlm 1 bag jer..Nak gi babyroom pun senang...Huhu
Giraffe - Diaper Clutch
Berjaya buat lagi utk dihantar ke Kelate...Actually diaper clutch ni boleh jgk dibuat as hadiah kpd newborn baby...Kalo budget tinggi, korang masukkn a few items lg dlm pocket and letak je dlm paper bag / wrapped dgn plastic hamper...Settled...Huhu

Boleh PM tepi if berminat ye..Ekek





End

0 comments: