Sunday, March 11, 2018

WESTERN AT SHAH ALAM SEK.24

As Salam...

Hari Ahad minggu lepas Hata bawak kami g makan western sebab on tuesday Hata akan ke Johor smp hari Sabtu...So belanja la sebelum tinggalkan kami sekejab....Haha

Kalo dari rumah, mmg agak jauh ...Tapi dah Hata niat nk belanja dekat sana, jadi aku follow aje la..lgpun tekak meks skrg ni nak melayan lamb chop aje..Ate...Pening teman dgn selera anak tekak ni...Huhu

Meh layan menu kami ye...
Giant fresh orange & teh o ais... 
Lamb chop : RM17.90 
Lamb + Chicken Chop : RM17.90 
Menu pilihan che mek...Che mek mmg suka spaghetti bolognese...
Tapi nmpknya che mek lebih tertarik dgn otak-otak dari menu nih..last2 aku & Hata tlg perabih..sabar...sabar..menu ni RM8.90... 

Kedai ni ade jual nasi jgk..So bg yg xmo mkn western boleh la makan nasi...Regenya pada aku standard price kecuali si spaghetti bolognese ni, rasenye mcm murah dari kedai2 lain yg aku penah pegi..Huhu

So overall rasenya semua kena dgn tekak..Cuma aku terfikir..Apesal kalo namanya lamb chop..Mesti isinya x byk mcm isi chicken chop?Haha...

Setiap kali makan lamb chop, mane2 kedai pun, mesti rase x puas mkn 1 set..Haha

Kedai ni aku x igt namanya yg aku igt, kedai ni dekat dgn shopping complex ole-ole...Kedai ni tepi jalan blkg building bank CIMB kalo x silap..So, kalo nk cuba, boleh la pegi waze ye..Huhu


Ok..itu je nak cite utk menu last week...
Alhamdulillah Hata selamat smp ke pangkuan kami hari sabtu pkol 3.30ptg...Next week (school holiday weeks) mgkn Hata kena kesana lagi utk monitor kerja2 staff yg ditinggalkan utk meneruskan projek ni..Huhu



End


2 comments:

PeRdU cINta said...

Wuiiii sedapnya...sesekali jauh sikit...asal puas hati dan gembira..alhamdulillah

thisni3za said...

Thanks semua.. =)