Friday, June 29, 2018

D4 DURIAN MC FLURRY BY MC DONALD

As Salam

Keinginan yg smp terliur-liur membuatkan aku & Hata tak fikir lama utk beli Mc Flurry Durian D24 nih...Sebab aku mmg SUKAAAA durian..So mmg teringin sgt la nk try..Tambah2 durian gred D24...Huhu

Makanya, lepas pergi wedding ex-opismate Hata dkt Dewan Astana Paya Jaras, kami ke The Curve utk tunaikan hajat...Huhu
Free Style katenya..Smp tertunduk2 pengantin..Ekek..
Oh Ya..Baju yg meks pakai tu jahit sendiri lagi..Aku jahit baju kurung kedah & kain lipat batik jer..Simple..Janji ado baju baru...Ekek... 
D24 Durian Mc Flurry..
Alhamdulillah, dpt jgk merasa Mc Flurry Durian D24 nih..Pada tekak aku memang terasa la durian-nya..Original durian, bukan perasa semata2...Sebab masa makan, terasa serat2 durian tu & aku dh sendawa kali ke-3 pun masih terasa mcm aku mkn 5-6 ulas durian...Huhu...

Berbaloi la dgn harga RM8.99...
Nnt In Shaa Allah boleh repeat lagi..Huhu


Korang dh cuba?
Kalo suka mkn durian boleh la try..Huhu





End

3 comments:

Aisya Ismail said...

Sedap! Nanti nak try party lak..

Anonymous said...

woahhhh.. terbaik durian mc flurry ni :D

Rini Ismail said...

Tak pernah cuba lagi, nampak macam best je tu..