Sunday, September 23, 2018

LAZADA SHOPATHON BLOGGER CONTEST

As Salam
Holla!!Holla!!!Semua!!!..Lazada SHOPATHON SALE bakal melanda si shopping online lovers this 27th SEPTEMBER 2018(27.9)!!!!Ape lagi??? Moh le kite sesama mencuci wallet..Haha..

Shopathon Sale kali ini ade macam-macam offer yg diberikan...Ade free shipping item, ade Lazada Wallet dan yg paling BEST adalah diskaun sehingga 95%!!! Mane nk cari?? Tunggu smp 27th September 2018 utk dptkan diskaun pecah tabung ni dekat Lazada Shopathon Sale nnt ye?Huhu.

Sini aku share 3 brand yg aku suka dekat Lazada...

1. CASIO.

Aku sgt suka dgn jam G-SHOCK Men..Jam tu nmpk buatkan aku rasa lebih yakin tiap kali buat kerja luar...Terutama kalo time pergi ZUMBA..Bile pakai jam ni, memang keyakinan tu terus meningkat ke 200%...Huhu...Terlalu banyak pilihan dalam Lazada - Casio yg boleh korang tengok...

2. MILO.

Sejak jadi mak-mak ni, kite kena bijak dalam memilih product yg sentiasa ada SALE & kalo takde masa, nk membeli brng keperluan rumah, hanya nk klik klik klik je..Jadi aku mmg suka membeli barangan tesco di Lazada sebab ada ketikanya, SALE dia boleh jimatkan minyak & tol...Huhu..Tambah2 pulak sekarang anak2 & Hata dah pandai breakfast air milo, jadi time SALE gini mmg WAJIB grab utk stock..Tambah2 pulak kite akan dpt FREE SHIPPING dgn pembelian MIN. RM80 dari FBL Tesco..memang lagi laju klik klik klik brng2..Huhu


Aku suka Maybelline lipstic..kalo beli dkt Lazada - Watsons, macam2 pilihan yg ada & boleh pilih sendiri ikut warna & jenis kesukaan..harga pun senantiasa ada DISKAUN...

Jadi, ape tunggu lagi kome...???

SAVE THE DATE  Lazada Shopathon Sale 27th SEPTEMBER 2018 

Jangan terlepas peluang diskaun sehingga 95% ni ok???





End.





1 comments:

aeinnamusa said...

alahai, dh terlepas, hehe