Tuesday, October 16, 2018

CRAFT PROJECT : ADD ON KITCHEN & SINK

As Salam

Akhirnya dpt jgk Add on dapur & sink air utk rumah baru Ammar...Hahaha..Tak habis2 lg melayan kehendak anak2...Tak pe lah...Janji anak2 ade activity..Huhu...

Lepas aje aku siapkan 3D puzzle utk anak2, aku sambung buat kitchen & sink pulak utk doll house Ammar...kali ni aku buat doll house open space utk Ammar...Takde bumbung & semua atas 1 board aje...Aku buat sama lebar dgn che mek....Yg duk tingkat atas hanyalah tmpt tidur aje...

Jadi lah dpt add on sikit2 sebelum penuh 1 rumah..Bukan senang nk buat ni wehhhh..Huhu
Sikit view doll house utk Ammar...
Dapur....Amik jgk balance dari 3D Puzzle...huhu
Mounting Board Sink Air....Bermanik bagai wehhhh..... 
Full view...
Dapat la siapkan 2 perkara ni hari Sabtu lepas...Seronok lg che mek tengok....Che mek kata nak jgk..Aku ckp main aje la ape yg ada..Ammar bukan main sgt pun..Tp bile time kakak main, dia pun mcm nk ade jgk bahagian dia..Itu yg aku buat jgk tu...Huhu...

Aku tengok tutorial dkt YouTube, mmg ade yg guna sequin & butang utk jadikan satu2 set peralatan dlm doll house nih...Udah jenuh teman keluarkan segala manik utk buat...Mujur anak2 x main manik2 aku tu....Huhu...

Nnt dah complete sepenuhnya aku share lg ok...
Lately tak sempat nk update blog...
Kena settle byk perkara...huhu





End

5 comments:

Mar Mansor said...

gigih sungguh mamanya.
Janji Kita

Cuya said...

hai,jemput join segmen saya!

https://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2018/10/segmen-saya-nak-buku-free-by-cuya.html

thisni3za said...

Mar : Gigih la smata2 xmo dgr anak ckp bosan..haha

adianiez AIDA said...

wow. amazing nih.
berkenan aida nak tgk yg seterusnya.
sesungguhnya aida takkan segigih ni.

thisni3za said...

Gigih sgt smp kena glue gun yg panas tu..Haha