Tuesday, January 22, 2019

JUMPA MIANG KHAM AT RESTORAN WANEEDA TOM YAM!!!

As Salam

Aku mmg dh jatuh cinta dgn Miang kham...Mase 1st time mkn tu mmg terus jatuh suka..Lepas tu mase blk KB berusaha mencari dkt pasar siti khadijah & alhamdulillah jumpa walaupun dpt dlm 10 helai je daun kaduk nya..huhu

Hari tu Hata plan nk bawak aku pegi kedai nama diatas tu...Kedai ni dkt blkg Sunway Nexis.. (sila waze)..Memula Hata nk bg aku rase ayam goleh dia..Lepas tengok dlm menu ade set miang kham, terus order yg itu jgk...huhu..Korang tau tak..Lepas miang kham dtg, aku tak pandang dah ayam golek tu..Aku mkn 15 helai then balance , aku bg Hata..huhu
Ayam golek RM16/ekor
Sos dia sedap... 
Miang Kham RM15/set
Mengancam sgt wehhhh...Time type entry ni pun aku dah terliur dah...Hahaha...Sos dia sedap sgttttt...Korang yg teringin nk try, boleh la pergi sini..Tp kalo sorg aje yg nk try, rase rugi sbb banyak ni wehhhh..huhu..Bahan2 mmg dikekalkn mcm sebelum ni...Ade kacang goreng, halia, bawang, cili padi, udang kering, serbuk kelapa goreng, limau nipis...Campur semua tu atas sekeping daun kaduk, then korang curah sos dia...Masya Allah...Pejam mata aku mkn..Haha

Skrg dah tau PORT mana nk cari miang kham...Tak payah susah2 tggu blk KB baru nk mencari...Huhu


Korang yg belum try, boleh la try...huhu






End

3 comments:

Cik Nor said...

xpernah mkn miang kham ni walaupun slalu jer jumpa..hihi

adianiez AIDA said...

x pernah makan ni, nieza.
selalu jumpa. x reti makan ler plak, jakun! ha ha ha ha ha :)

thisni3za said...

Uoll's should try this one...Mmg layan..huhu