Monday, March 11, 2019

DINNER AT MASTER SALAI

As Salam

Allahu..Dah lama sgt x update blog..Tak sempat aje kome wehhh...Bile dh pkol 9pg tu..Mmg keje aku mengadap buku log, document, pc & memilau mencari staff utk distribute document..Berhenti hanya time lunch..Pkol 2 start blk ruti yg sama & cume berhenti time solat aje..Blk rumah udah penat sebab nk masak & settle hal rumah plk...

Weekend mmg jarang nk mengadap laptop...Semalam pun dapat mengadap laptop sekejab sebab aku masak pagi drag smp ke mlm punya portion..huhu

Hari tu teringin sgt nk mkn daging salai masak lomak cili api..my BIL org negori..Bile blk kg & tibe time dia masak..mmg aku x tengok lauk lain dah...1st round mkn lauk tu aje..2nd round baru tgk lauk lain...Haha..

Maka, demi melayan kehendak aku, Hata berusaha tlg cari kedai yg jual masak lomak ni sebelah mlm...Nk pegi weekend mcm ade aje keje nk kena settlekn...Hata jumpa kedai makan ini : SALAI MASTER DAMANSARA...Korang boleh waze aje ye...

Menu dekat sini mmg sedap..Tambah2 daging & itik salai masak lomak cili api..Perghhhhh..mmg terangkat...huhu..Harga semangkuk lain2..Range dlm RM6 - RM8 kalo x silap aku...
 
Daging & Itik salai masak lemak cili padi..Sedap giler...pada tekak aku...
ABC...Not bad la....Awe ambe mmg sengih aje kalo tengok ABC...huhu

Ulam pun ade pelbagai jenis....Seronok wehhhh mkn gulai sekali ulam...Terus feeling tu mcm tengah mkn dgn family ramai2 dkt kg..hahaha..Nmpk mcm over sgt feeling tu kan? Tp itu la yg aku rasa..Haha..


Ok..Setakat ni aje yg sempat aku update utk pembuka bulan MARCH 2019..Doa2kan aku terus berjuang utk update blog mcm dulu2..huhu





End

1 comments:

Cik Nor said...

sdapnya..masak lemak daging salai..:)