Monday, February 15, 2021

MISI PENCARIAN BLUETOOTH KEYBOARD

 As Salam

Lepas dpt duit refund dr seller...Aku terus ajak Hata ke Plaza Lowyat utk beli bluetooth keyboard  yg baru... Makanya Hari khamis aku cuti...Pkol 11am dah keluar rumah..Smp2 sane kami ke kedai viewnet..Sekali dieorg tutup utk CNY ler pulokkkk...

Terus ke kedai SRI COMPUTER tempat Hata beli headphone... Tak banyak pilihan..Tapi harga berbaloi...

Pencarian bermula...
Setakat yang aku jumpa hanya brand Targus &Logitech...Logitech ni ade a few model with different price...Sejak dari aku study lg...Aku mmg ade brand ni ...Kali ni aku tengok bluetoooth keyboard brand ini harga ade yg cecah 3 angka... Huhu...

Maka aku amik brand Targus..Rase mcm brand ini pun ok...

Kalo ikut nafsu mmg aku nk grab yg brand LOGITECH...Huhu..Tapi kita hold dulu..Amik yg mampu milik dulu...

Maka excited la aku pergi kaunter utk bayar..Smp rumah relax2 kejab then baru merasmikan...

Excited giler wehhhh pakai keyboard Targus nih...Terasa sedang menaip dkt laptop...Kepaduan keyboard dia sebijik mcm keyboard dkt laptop..Huhu..

Utk mouse, aku pilih brand alcatroz dulu utk test..Nk amik brand targus jgk mcm hhhhhhhmmmm....Huhu..

TAPI.....
Problem sama jadi mcm keyborad sblm ni...
Key utk @ & # tak function....
Stress wehhhhhh!!!!

Tunggu next entry...Aku tunjuk mcmane nk fix the problem...
Kena korek balik ilmu technical support 10 tahun lepas...Huhu




End


0 comments: