Sunday, June 20, 2021

BUKHOOR ARABIC PERFUME & BLOOD DONATION

 As Salam

Lambat brsiaran hari ni...huhu

Hari ni sebelah pagi aku & Hata merasmikan bukhoor yg baru...

Hata beli dkt shopee..Order oud al malaki..Tapi dpt yg lain...Bile tny knp bg yg lain sedangkn yg order dh habis?..Seller ckp sbb bau lebih kurang sama...Saborrr aje lah...Bile tgk alamat kedai, dekat aje dgn rumah...Tny punya tny seller agreed utk exchange dgn dtg dkt kedai dia...Hata pun gigih pegi kedai & gigih test bau smp naik sumbat hidung nk pilih bau yg baru..Adehhhhh..Bau yg dia bg tu mmg x kena dgn hidung kiteorg...Jauh gile baunya dgn bau yg kiteorg guna sblm ni...

Sini aku share unboxing aku lepas tukar flavor perfume tu...Mujur x bukak lagi plastic  kotak oud tu tau......

Actually bukhoor burner tu pakai letrik...Tp dlm video aku trsebut usb plk...hahaha..layan

So far bau yg kami pilih ni ok...Oud Al Malaki tu lagi ok...Tapi selalu aje sold out...Dktv1 kedai dlm giant tu ade byk stock...tp jual harga firuan....Hahaha...Smp rm100 lebih...Dia igt kita ni buta shopping online ke?Hahaha

Igt tak mo la beli online sbb nk dpt cepat...Tapi bile harga online jauh lg murah, maka gigih la tggu...huhu

Korang ade bukhoor ni dkt rumah?

Try la...Bau sedap....huhu

Oh ya...lps unboxing bukhoor ni, aku ajak Hata ke Aeon AU2 sbb KKM ade buat event blood donation..Alhamdulillah dh cukup 3 bulan utk bolehkan aku derma sekali lagi...

Ahamdulillah, masih berpeluang menderma utk kali ke-3...Harapnya dpt menderma selagi sihat...gitewww...
Sementara aku beratur, Hata gi cari buku melukis utk anak2...Lps tu aku pun x perasan bile Hata snap gmbr aku, smp lah gmbr last tu...huhu

Dpt gift air kotak coklat marigold, roti jagung, biskut munchys & sijil...

Korang derma jgk?
Dh berapa kali?





Sharing is caring




End

 

2 comments:

Cik TK said...

Ohh tak pernah lagi tengok bukhoor ni...

thisni3za said...

Bleh try.. Wangi... Huhu