Friday, July 02, 2021

UNBOXING : LENOVO LIVEPODS

 As Salam

Hari tu mase tgh dgr lagu dkt fon guna earbuds...Aku pegi tengok washing machine bergerak ke idak sebab x dgr bunyi...Sedang elok bukak penutup washing mashine, sebelah  earbuds aku terjun dlm washing machine yg tgh berpusing...hang rasa sempat ka aku nk seluk tangan dlm tu? Jawabnya mmg idakkkkk...

Lepas dh selesai 1 pusingan aku pun gagau...Mujur jumpa...Nmpk lampu isyarat kelip2..Tapi bile connect xde bunyi dah....Wassalammmmm...

Makanya aku terpaksa beli yg baru...Kali ni beli dkt lazada...Tapi alamt plk pi letak dkt alamat ofis....Adehhhh...

Last week ade staff dtg ofis kejab nk amik dokumen, jadi aku pesan mintak bwk earbud aku yg baru tu utk aku amik dr dia je...

Ini yg aku beli...Murah je...huhu

So far pakai mcm ok...Tengok la lagi sebulan dua mcmane...
Aku ade berkenan yg mahal sikit..Tapi tunggu modal lain dulu lah..Huhu
Kalo yg ini pun kiok jgk, baru la kita ikhtiar cari yg lain...Huhu

Korang ade earbud ?
Pakai yg mcmane?


Sharing is caring.. =)


End


0 comments: