Monday, September 20, 2021

JOURNAL KITS

 As Salam

Hari tu tgk sorg kwn ni galak sgt up ttg hasil journal dia...Tebgok sticker2 yg dia pakai mmg menarik mata aku..Huhuhu..Aku kan jenis yg x blehh tgk objek comel2 cute2 sikit..Mmg rase geram..Huhu

Lps tny dia ttg journal, then tgk sikit dkt utube, maka semangat la aku mula mncari bahan...order dkt shopee smp 3x...Sebab geram tgk sticker2 utk create journal tu...

Sini aku share antara sticker2 yg berjaya aku grab...

ini 1st batch sticker...Huhu..
Lps tu masa cuti gigih jgk aku mengusun atur sticker2 yg ada ni..
ok la kan?
Walaupun x perfect mcm journalist yg lain, pada aku ok la kot utk seorg beginner mcm aku nih...Time2 rase nk update kita pegi la cari bahan2 ni...

Oh ya..Aku ajak jgk che mek join activity baru aku ni..Aku share je sticker2 yg ada dgn che mek...Aku belikn buku baru utk che mek..Niat dihati nk bg dia lupakan sikit gadget...Bkn la maksud aku dia sentiasa dgn gadget..Tp nk bg dia ada masa utk beraktiviti...

Seronok rupanya ber-journal nih...Huhu
Tp mmg kena amik mase at least 1 hr utk siapkn 1 atau 2 page..
Aku pun tak de la everyday update...
Ade rase nk update, kita bukak la buku journal tu...



Korang minat pada ape plk?
Sharing is caring



End




0 comments: