Sunday, September 19, 2021

SANNAH HELWAH HATA

 As Salam 

21/8 hari tu adalah hari lahir Hata..Disebabkn tak boleh nk kemana2..Maka kita celebrate dkt rumah aje lah ye...Hata excited sgt nk buat bday cake sndiri...Gigih Hata mncari bahan...Pagi Hari bday dia baru kami berjemaah buat bday cake tu..Huhu..Lps tu aku gorengkn cempedak...

Hadiah hari lahir tahun ni aku bg spek mata baru dkt Hata...Kami pegi kedai spek & tempah...Aku tny je dia nk ape..then bgtau budget..Settled...NK suprise2 ni bukan x boleh..Bleh je...Tp takut x terpakai...Dr rugi, baik tny direct..Huhu

Sannah Helwah Hata...Bangga dia dpt buat bday cake sndiri..huhu
Selain dr belanja spek mata baru, aku saje je belikn hadiah2 ni utk Hata...Saje utk suka2...Beriya-ia aku sorok hadiah ni dr pandangan dia sbb beli masa ada dia..Huhu

Harap2nya doa kami Allah makbulkn..Hrp yg terbaik Allah berikn pada Hata & kami sekeluarga...




End







0 comments: