Monday, March 18, 2024

ALHAMDULILLAH SELESAI SEGMEN

 As Salam

Tamat sudah segmen pencarian bloglist yg baru 15.3.24 hari tu. Terima kasih byk2 pada yg join & pd blogger2 yg masih follow update dr blog ni sejak dulu. Its very unexpected masih ade blogger yg mmg aktif dr dulu sebelum ade Tiktok 😆

Ini adalah listing blogger2 hebat yg sudi join segmen aku. Mcm biasa kita pilih 10 utk diletak dkt sidebar..Yg x terpilih jgn sedih sbb u are still in my reading list 😁


Terima kasih sekali lagi kepada anda2 semua...I really appreciate it 😀. Blogger lain bleh la jenguk2 blogger2 ni utk tambah kenalan.Terima kasih pada blogger yg baru follow blog ni. 😃

Untuk pemilihan ni..Aku nk guna cari cabut nama...OLD SCHOOL style..Sebelum ni aku guna random apps je. Kali ni kita buat cara old school la pulak kan...

In Shaa Allah esok lusa aku up video cabutan nama ni.dah lama x main game2 gini. Rasa teruja plk.Tambah2 bulan ramadhan ni kan? Mane tau aku ade rezeki lebih..Bleh la bg ole2 sikit...In Shaa Allah..Tp x janji tau 😆


Terima kasih sekali lagi..

3 comments:

anamizu said...

mriah support drpd sahabat blog hehehe

aizamia3 said...

tak dan join tapi selamat bersegmen buat semua.

thisni3za said...

Thx =)