Saturday, September 28, 2024

SUSAH JUGAK NAK TENTUKAN

As Salam

Hari tu bos aku pegi bercuti ke KOREA selama seminggu. Blk tu dia mmg x beli ape2...Tapi masa nk blk dia singgah meja aku & bagi ini : 

Dekat loose packaging ni mmg xde tulis ingredient dia ape...Hanya nama brand & apa isi dlm je..Tetibe hati aku jadi berat plk nk bukak 😁 sebab hari tu ade sorg lawyer ke Japan. Bwk blk banana cake kecik2 comey bentuk pisang. Tapi dlm ade contain gelatin la plk. Dia ckp dia terlepas pandang yg itu. Mmg idak le mengkeme ni pegang kome. Risau kan..Trsalah mkn mcmane? proses nk jadi bahan buangan tu lama 😆

Aku ade jgk try cari / google tentang status halal brownie ni..Tapi mcm x jumpa / x jelas penerangan dia. Jadinya mmg aku tinggalkn aje dekat ofis ni x bwk blk. Anak2 aku bkn bleh tgk mkn2 gini..Suka aje..Smlm ade ofismate belanja coklat dr MyNews..Aku bwk blk ofis..Tak sempat pun aku offer..Dieorg dh amik tunjuk nk mintak bukak..Dr 4 bar aku & Hata share ke 1 bar..Setengah bar sorg je 😆

Korang pernah mkn ke brownie ni? Halal ke eh?

Oh Ya...
Semalam blk keje Hata bwk gi kedai ECO..Nnt aku cite ape yg ade dpt grab ye...
Mmg berhantu betul la kedai tu 😆



0 Comments: