Wednesday, January 27, 2010

OU - Jalan2 & candy

Salam
entry-pic petu..samb.entry adnan sempit.ek3

B4 movie ADNAN SEMPIT start, pas mkn kami jln2 dlm OU neh..saje cuci2 mate & nk mengetest our new gear..hak3..(np xckp nk test lense je trus??)..kate org kalo nk amik gmbr jgn malu..kalo malu x laku..eh..silap!!..kalo malu alamatnyer DSLR korg dok dlm bag aje la..ho3..skrg dh ade kyakinan baru sbb dh dpt lense yg baru..nk bwk kuar dr bag pon penuh dgn senyuman..kah3..if nmpk org lain bwk DSLR pon x aku dh x rase malu nk tunjuk DSLR jgk..wah3..sgt riak..x yer tp keyakinan tu penting...kalu kite x yakin dgn kebolehan DSLR & kyakinan kite camne kite nk blaja, test, try & error??btol x?..
semangat CNY aku smlm sbb pkai bj kale merah jgk..ek3..mujo rmai yg pkai kaler merah dlm OU time tu.kalo dok agaknyer muke aku pon naik same merah dgn baju aku..ho3

kbtulan kat OU ade deco2 CNY kat new wings & show kat old wings..layan la kejab..jln2 dlm jusco tp xde yg menarik.aku igt nk bli jeans.tgk kat giordano ade sale 2 jeans rm133 jer.JER..??ye la, bkn sng giordano nk wat sale gitu kan?tp aku x jadi bli sbb jeans hata xde size yg ade 29 & 32 jer..hata in between that size..xpela..x desprate sgt pon nk bli..cume nk memenuhkn lemari kain jer..wah3.
dlm kol 2.35pm hata suarakan kegianan hati nk main game..aku ikot jer, tp bile dh smp xmo main plk..motif???then temankn aku main game yg tolak candy tue..2day mmg aku xde luck sbb dpt sbijik candy jer..pastu hata plk dgn rela hati guna token die tuk try again game tolak candy tuh..ho3..aku sgt gumbira sbb hata dpt byk candy..more than 10 yer..ek3..pastu g main game super shooter plk..teringat time main bola jaring zaman sek. dulu...aku jd center...ek3.saje je kiteorg carik high score yg rendah dgn harapan kami dpt pecahkn record highscore tue..& at last mmg dpt pecahkn pon record tuh..ek3..mgkn x byk mcm yg lain tp cukup buat aku rase sgt teruja nk shoot the ball..ek3

pas tgk movie perut aku mnt diisi lg...wa!!byknyer ruang dlm perut aku yg x terisi lg??then aku bli sushi jer tuk isi perut..lama x mkn..dlm kete jer part aku dh slmt dialirkan ke perut..hu3


aksi2 org lapa sblm & slps movie...layankan aje la ek..???

Agak2 la weh..

Blink2 / blank2




slmt melayan aksi2 saye...wakakak





end

0 comments: