Thursday, May 31, 2012

Rahsia???..xde...

As Salam

entry : pakai ape?

Some of my fren & relative tny..camne my perut bleh semule slim mcm b4 pregnant...
~ dieorg siap tny aku mkn ape?...
~ pakai ape?
~ buat mcmane?

Meh sini aku jwb..eheh..
Time aku dlm pantang my MIL ade blikn ubat yg dh turun-temurun my SIL makan...namenyer aku x igt..tp bli kat klinik pancho kat klate nie...bile aku mkn...biasela ubat2 nie kan PANAS..membuatkn my Qaisara cerry & berry...so trus aku stop mkn...aku just amalkn mnum redoxon jer...seketul sehari...

Lepas tu..sepanjang pantang...lepas bertunggku waktu pagi & ptg...
aku sapu Losyen Yusmira nie jer... =)
Aku tempek kat perut, pinggang, belakang & peha kiri kanan...mule2 aku tempek yg kaler oren tu dulu sbb x hot sgt[losyen pon kaler oren & pink]..then baru aku sapu dgn yg kaler merah nie sbb yg merah nie mmg HOT..then baru pakai bengkuk...aku pakai tiap2 hari smp la abih semua..hehe..
memule mcm x pecaye yg mende nie bleh / x kempiskn smule perut aku yg dh ade 3 layer nie..tebal2 plk tu..haha...tp lps gune sbulan...mmg ketara my tummy is ongoing back tu normal... =)..smp la skrg pon aku still pakai jgk..tp..aku jarakkn la..huhu...

Alhamdulillah...x sia2 my MIL blikn losyen nie...mmg mujarab la..bau losyen nie pon pd aku hhhmmmm...layan...haha..

So that is my secret...xde nk rahsia2 der...aku nie bkn kayo lps bsalin g slimming product yg standard2..hoho..

jadi...kalo nk try silakan la...x mahal pon below rm50 jer...hu3



end

0 comments: