Tuesday, June 12, 2012

Ahad ~ Part 2

As Salam

entry : lagi...

part 1

Lps penat mncarik present yg sesuai & ikot kemampuan...kami gerak gi kedai..tp mnyinggah plk kat pantai irama,bachok sbb hata teringin air nyor & aku plk kepingin colek..kiki
Harga kat sini mmg berpatutan..
aku amik sekor sotong rm4, udang 4 eko rm2, fish ball & isi ketam rm1/each
murahkan???
kalo kat PCB ade dlm belas2 hengget dh nie...ki3
cume colek die je x sama dgn kat PCB..tp still bleh layan...huhu
berposing sementara mnunggu colek
siap digoreng semule..hu3

Lps settle makan & hilangkn dahaga...kami bergerak ke kete...aku siap2kn tmpt tdo my Qaisara kat seat blkg + buatkn susu...hata plk mlayan my Qaisara...
melambung anak yg dh mngantuk gilerrr...
terkekek...kekek..suke

dh siap sumer...
aku plk join sekejab main lambung2 nieh...ha3
[cume x mnt hata lambung aku jer..kahkah (???)]
suke bebeno kome yer....

LinkLps aksi lambung melambung...kami trus ke kedai sbb aku nk fotostat something... & lps zohor kami gerak ke rumah mmbr hata kat binjai...gambo baby x smp nk amik sbb asyik mlayan my Qaisara yg mmg x hiraukn baby...hu3..lg pon baby alisya tido sajo..aku nk pegang pon x berani..haha...

Pkol 3pm kami gerak blk...my Qaisara plk tdo dlm kete & smp la ke rumah..smp2 trus aku bwk naik bilik...lena skali dgn aku & hata smp pkol 5pm..ho3

Mlmnyer plk yie blanja kami mkn pizza.. =)
model ~ muke sedey jer...
actually time nie badan my Qaisara mcm ade simptom2 nk demam...
so cpt2 aku bg Scott Emulsion...boley???huhu
siap pesan kat hata blikn cool fever...
tp alhamdulillah x jadi demam..risau jgk aku...
pizza with meat slice...
pizza baru ke nie???
huhu..aku xtau sbb dh lama x mkn pizza hut..kiki
chicken pizza.. =)

Alhamdulillah...
time tdo mlm...my Qaisara x merengek...aku urut 1 bdn my Qaisara...aku tau my Qaisara penat...sbg ganjaran kami blikn sandle sale dr pigeon utk my Qaisara..hu3

Hrp2..ade la rezeki kami utk job hata nie...amin..


end

0 comments: