Tuesday, September 10, 2013

Pulut Kuning & Driving School

As Salam

Entry : Kenyang & ketaq...

Sabtu x kemane2 sbb hata plan nk masak nasi lemak...

Pagi tu kami breakfast di Odin - Taman Ehsan..
Aku nmpk ini...
Terus amik sepinggan & seketul rendang kepak ayam..
Berselera gile aku & my Qaisara mkn...hoho

Lps mkn kami ke Mydin beli barang utk masak...huhu

Pkol 3pm aku dh set utk driving lesson..
Uihhhh...gigih nie nk menamatkn lesen L aku tuh..beru skrg brkesempatan nk belajo kan?? 2 bulan tu postpone..hoho..1stly teacher tu (Lelaki Cino) ajar aku camne nk penuhkn simple 20marks time test nnt...

1.) Betulkn seat..make sure kaki smp nk tekan clash habis habisan & tangan mesti bengkok siket..
2.) Betul kan 3 cermin utama
3.) Check wiper, signal, horn, emergency signal
4)  Pakai seat belt..

Then bermula la sesi belajar drive...
Alhamdulillah at the 1st day teacher tu dh percaya utk aku drive dekat jalan raya..hoho...
Ade lasekali mati enjin..itu pun mase dekat bonggol..aku la silap..suh lepas clash..tp aku lepas clash sambil tekan break..mmg CONFIRM la enjin MATI..haha..

So next session is on next 2 Sunday..sbb this sunday dh dlm vacation MODE..so sunday mggu lagi satu la baru pegang stereng semula..kiki

Blk dr blajo udah pkol 5pm..pkol 6pm Hata start masak...Hasilnya kami 1 fmly mkn air tangan Hata..kiki
Siap bleh mkn sekali lagi mase breakfast hari Ahad..haha

Sambil tunggu Hata masak, mmg la aku kene take over my Qaisara kan???

So hari jumaat tu kami belikn my Qaisara play doh..saje nk kasik feel lembik2..haha..

Tapi hasilnya ini : KUKU SAYA
Itu la yg my Qaisara asyik sebut2 spjng berkukukn play doh nie..haha


Alhamdulillah kenyang kami sekeluarga mlm tu mkn nasi lemak Hata..hoho



end

0 comments: