Tuesday, September 10, 2013

Matta Fair : Sept 2013 - I

As Salam

Entry : Byk cite nieh..

Ahad pkol 10am lg kami dh kuar umah..parking kete kat tepi LRT Titiwangsa & terus ke PWTC..

Memula sampai ade stewardess AA bagi free new sandwich dieorg kot..potion beso..jadi la buat lapik perut lagi..kiki

Jalan punya jalan punya jalan....akhirnya kami decided utk extend another 1 nite at the same package yg kami amik masa MATTA FAIR MARCH 2013 hari tu..So means kami amik 3D 2N kat sane..2nd day ikut activity yg dh diamik, 3rd day tu activity bebas sambil check out..hoho

Lps keluar dr Matta Fair kami ke Beauty Fair plk..
Lenguh menunggu jam 1pm utk pusing roda amik FREE GIFT...haha
Sling x dilupa OK..sgttttttt berguna..haha

Dekat sane Hata berkenan 1 package nie..murah aje pun..x smp RM50..so both of us pun berkenan (PASANG BADAN TIME..harhar)...Maka kami pun amik & dh confirmkn hari ini yang Jumaat (13/9/2013) aku akan ke sane utk appointment tu..kiki..
Dalam beauty fair tu aku beli ini
range RM10 - RM15 (50% off)haha

 G&G dpt mistery gift dr package yg aku amik...
Mask tu aku dpt pusing roda..
Headstream tu dpt dlm goodie bag mase kat entrance...
Mase nk pusing MC tny aku nk mane..aku ckp la aku nk yg ini...
tp malangnya x dpt..(dpt mask tu)
Sekali Hata pusing...rezeki kami...
Hata yg dpt..Alhamdulillah...

Ok..ini aje story dekat Matta Fair..Kami smp umah pkol 3pm..settlekn semua..pkol 4pm..3 beranak Zzzzz..haha


end

0 comments: