Putrajaya - Hot Air Ballon 2014 - I

As Salam

Entry : Layan..

Pkol 8.30am udah gerak dr rumah..smp2 je mujur la parking ade..even kene menapak sikit..huhu

Memula smp isi perut dekat sini dulu :
Teh o ais...
Menu utk aku...
Sedap jgk..not bad..hoho

Lepas isi perut...melangkah la kami menuju ke sini :

Cerita selanjutnya bersambung di entry lain sbb gambo dr camera belom ditransfer lagi & today plk aku lupe nk bwk g opis...huhu

Ramai yg aku tgk dh bwk monopod stick mase dekat event ni...termasuk la aku..kiki

masa otw nk blk, singgah sekejab rumah my SIL..then bwk blk kepok ganu ini :

Smp rumah aku terbongkang sejam..tp tido2 ayam je sbb che mek dok main ape ntah dgn Hata..haha

Petang tu aku merasmikn kepok ini...

Mmg layan..xde tulang langsung...huhu


End
Newer Posts Older Posts
© Copyright My Story Board Published.. Blogger Templates
Back To Top