Emergancy!!!!!

As Salam

Entry : I need ASAM!!!

Malam tadi aku jadi x senang duduk & x senang baring..serba x kena sebab perut rase mcm beralun ke..mcm berangin je..Hata siap jadi mcm tukang urut dah..

Aku igt cerita tu abih takat malam tadi aje la..Oh tidak ok...melarat smp ke pagi tadi..bile kete berenti2 sebab jammed sikit, aku mula rase mcm nk muntah..rasa beralun je...makan la candy yg mint utk tahan rase loya ni..bile dah smp LRT..cepat2 aku gi News Plus mencari ASAM..

Tak pasal2 je bertambah koleksi asam aku dekat opis..mase nk tggu LRT tu, cepat2 sumbat dlm mulut as much as I can...x kose la aku nak menyuap asam dlm LRT..kang org pikir lain plk..hoho

Smp2 opis turun breakfast mintak air limau kaw-kaw suam..Alhamdulillah udah lega sikit skrg..Nnt time lunch hour kene gi beli eno halia...kasi keluar angin2 toksin..hoho

Kawan2 jgn pikior "kelain" ye kalo aku story ttg asam2 ni..belum lagi..nnt kalo dah ada sure aku kecoh cite dekat sini..haha



Dulu2 dekat kg kalo agak2 perut beralun, bedal aje asam keping / asam jawa yg ada dekat dapur rumah..hoho



End

1 comments:

kalau kepala pening,perut tak sedap,tekak kembang kempis, memang cari asam kan..

Reply
CodeNirvana
Newer Posts Older Posts
© Copyright My Story Board Published.. Blogger Templates
Back To Top