Tuesday, August 19, 2014

Open House 2014 : 5 Jam Sebelum..

As Salam

Entry : Macam-macam...

Masuk2 je opis aku rase ade la 10% aje kot aku mengadap kerja..Yang lain semua kene settlekan ape2 yang PENTING..Sape nak bwk stand..sape nak bwk softboard..sape nak bwk kotak2..sape nak naik public trnsport, sape nak naik kete...

Sempat jgk la bergambo kenangan dgn opismate yg akan mengakhirkan perkhidmatannya disini pada hari yang sama..fuhhhhh (kesat peluh jab)

layankan aje la gambo ye..huhu
With PRIYA..
Good Bye to you...
May you will be more successful in the future...

Pkol 1pm, gerak ke hotel..Alhamdulillah jalan x jammed sgt...Pkol 1.25 dah smp Hotel..Then g isi perut dekat The Chicken Rice Shop KL Sentral...Semua kelaparan & perlu isi tenaga b4 bekerja...kiki
Naik kete Cik Kiah je...hoho

Lepas makan, dalam pkol 2.25pn tu, kami terus ke hotel...Tinggalkan barang2 peribadi dkt bilik KHAS then terus bekerja menolong aku siapkan deco..

Deco kali ini aku rasa HAMPA & KECEWA (mcm lirik lagu daaa..) sebab ape yang aku plan x menjadi...Maka PLAN B yg EXPRESS lagi simple ni aje yg dpt aku hasilkan...wa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Team aku..
**x hengat...ade team la pulak...kahkahkah..
Mamat yg bersila sebelah aku tu..
PROJECT MANAGER..
Setakat ni selesa bekerja dgn dia...haha

Alhamdulillah deco siap pkol 4.30pm..Terus laju2 amik bag & naik bilik hotel..Suasana bilik aku tak sempat nak snap sebab memasing pun kelam kabut berebut bilik air nak jirus badan la..Nak poo poo la..Nak itu la..nak ini la..haha

Makanya, sempat bergambo mase dh siap2 nak turun aje la...Berselfie depan CERMIN bilik...kiki 
Aku pakai baju & tudung raya ke-3 hari tu je..Kuasa aku nak membeli baju lain aih..haha

Lepas je turun, memasing amik tugasan masing-masing...Ramai jgk team aku yg jadi usher...
Ade yg jadi tukang baca doa jgk...hoho 

Ok..Takat ni dulu cite aku ye...

Byk gambo nak kene edit..
Byk keje PENDING nak kene siapkan dulu...
Byk content nak kene update dlm w/site/...hoho



Sabar ye..
Kalau rase nak tunggu la..kiki..


End 


0 comments: