Monday, April 06, 2015

Parcel 15 Hari Dah Sampai!!!.

As Salam

Penantian suatu penyeksaan...haha..Itu lah yg aku rasa bile dijanjikan product yg kite order akan smp dalam tempoh 5-10 wdys dipanjangkan ke waktu yg tidak diberitahu hingga kena KOL TANYA STATUS..Kate nak UPDATE..Hareeemmmmm...Xde khabar berita smp la pagi ini...Tup..tuo..Udah smp je brng yg diorder...
Apple Learning Holy Quran Machine..
Inilah product yg aku order 13.03.2015 hari tu..
Lepas 10wdys aku kol, katanya brng dh ada..Tp ditempatkan dkt ISIS..Tak tau ape status dkt sane..Boleh jwb gitu???..Bersabar aje lah...

Tapi bile dapat..Terkejut sikit sebab aku x perati betul2 description SIZE product..COMEL sangat..Lebih kurang besar MOUSE tu je.. Rupenya mmg pesen mudah utk dibawak kemana2..Siap dapat lanyard lagi...huhu

Byk jgk yg disetkan dalam product ni :
Doa Harian = 26 jenis.
Surah Lazim = 26 Surah
Doa Sembahyang = 4
Nasyid = 6

Ada multicolour..Merah,Biru,Hijau..
Ada 5 jenis mode yg berbeza..

Memerlukan 3 biji bateri AAA..

Okla kan utk pendengaran che mek...
Harap2 bertahan lama..haha 


Now menunggu next trip brngan order lain...
Yg ini aku faham, sebab brng dr CHINA & OTHERS...So mmg kena tggu lama..



End

3 comments:

Farah Waheda Wahid said...

macam menarik jer, macam nak jer...

thisni3za said...

Sila Farah..Selagi stock masih ada..kiki

ayuzan said...

Tu ar..mcm nk beli utk my dhiya amani