About

Friday, March 18, 2016

Laya : Detox Foot Patch

As Salam

Last week my opismate bagi foot detox patch..Geng dgn kinohimitsu tu..Plan jumaat lepas nk pakai..Tapi lupe je..Smp la mlm tadi baru terigat nk pakai..hoho..
Laya - Detox Foot Patch 
Bukak pelekat & tepek gini... 
Tepek dkt kaki...

Malam tadi memula nk tido rase kurang selesa sikit sbb dah lama x guna mende ni..Lepas mata dh lelap tu mmg rase lena sgt...huhu 

Pagi tadi bukak...gini haaaa...hasilnya
Hasil DETOX..

Agak byk jgk toksid dlm badan kita ni kan?
Mujur la ms.P dtg tetiap bulan so boleh kurangkn sikit toksid dlm bdn...
Kaum lelaki la kesian..Kena buat mcm2 perkara utk buang toksid...
So rasenye dieorg dh boleh rehat sikit bile dh ada detox ni...Membantu jgk nih...

Malam ni aku nk suh Hata pakai...Nk tgk hasil dari kakinya pulak..hoho

Pagi ni kaki aku still rase geli2 bekas tampalan detox smlm...Wakaka
Badan ada rase segar lebih sikit dr sebelum ni...huhu
Takde la mendadak segarnya..Ada la bertambah 10%..
Nk ckp byk takut kate menipu plk..hoho



Ok..Mane2 Detox foot patch pun ok...
Tgk pada keserasian dgn pengguna..
Aku plan nk pakai smggu 2 kali je..huhu





End

2 comments:

mun said...

selalu perasan abg ipar pakai..tp xpenah plak rasa nak cuba..hehehehe

Adinda Baizura Mazlan said...

Minggu ni ABM tak pakai lagi... thanks ingatkan. Huhuhu