Monday, November 21, 2016

Kisah Qaisara : Graduation Day

As Salam

Sambungan dari cerita INI..

Lepas je selesai sesi orientasi che mek, kami terus bergegas ke HELP University Subang.Amik masa 40-50 minit utk smp..

Smp2 je terus ticer amik che mek utk get ready dgn persembahan...
This time che mek mkn 1/2 keping roti telur je...Nervous sgt kot smp x lalu makan..

Ammar pulak xmo langsung dgn Hata..Dengan aku pulak asyik nk berdukung je...Rase bengkok tulang pinggang dukung awe 10kg nih..haha..So x byk laa aku dpt snap gambo..Mane nk monitor Ammar, mane nk amik gambo..Hata just amik video je..x smpt jgk nk amik gmbr byk2..

Jom layan gambo..

Sebelum penyampaian sijil, harus la ade persembahan dari setiap cawangan kan?
This year che mek masuk 2 persembahan..Lagu Barbie Girl & Lagu Traditional..
1st Show...Sedondon dress..hoho
2nd Show...
Lagu traditional..Siap aku belikn shawl baru utk che mek...
Semangat sgt 2 beranak nih..hoho
Lepas penyampaian Sijil..
Tak sangka che mek dapat anugerah ini :
Unexpected ...Huhu
Awe saya yg MANJAAAAAA sgt tau..kiki
Lepas siap semua, sesi bergambar beramai2...
Lepas tu kena tggu anak2 bukak jubah & dh boleh bawak balik..

Kami x sempat nk bergambar time che mek pakai jubah..Time smp blkg stage, che mek dah siap2 bukak jubah...Ticer citer che mek mengadu sakit perut...Maunya x sakit perut kalo dh dr pagi smp pkol 3pm makan 1/2 roti jer...Adehh...

Smp2 je dkt kete terus buatkn susu & basahkn sikit badan che mek...
Dlm kete both of them dh tergolek bergolek..

Smp rumah, selesaikan ape yg patut, then pkol 6pm baru bangun..
Then bwk che mek gi makan western..Last2 aku & Hata je mkn..Che mek jamah sikit je..
Still penat lagi kot...

Semalam, kami sarapan dkt Kampung Baru sbb rase dh lama x breakfast dkt sane..
Lepas tu lepak dkt rumah je...Che mek x tido time siang..
Aku dgn Ammar dh selamat berdengkur dr pkol 10.30am - 12.30tghari..hoho
Pkol 4pm Hata gi jumpe client...Duduk la kami 3 beranak...Aku layankn aje..Aku tau che mek penat..So kite cuti jalan2 cuci mata..kiki

Lepas maghrib baru che mek tido smp la ke subuh td...Same goes to Ammar...Tdo dr lepas maghrib smp la ke subuh..Penat sgt main dlm rumah..Udah mcm tongkang pecah je aku tgk hall rumah lepas anak2 ni tido..huhu


Ok..Itu je cite graduation day che mek..
Kesian che mek..Penat sgt2 dgn 2 full actvity..
Tak sangka che mek dpt anugerah itu..huhu
Tak sia2 aku belikn buku bacalah anakku & buku cerita ringkas utk latihan che mek dkt rumah..huhu
Lepas ni kite fokus on math & English pulak ye sayang..Ibu x bg heavy2 lite2 je..huhu



Alhamdulillah..
Usaha membuahkn hasil...
Semoga che mek terus maju jaya dlm pelajaran..
Amin..





End