About

Saturday, March 18, 2017

Jajan & Mainan Legend

As Salam

Mase Hata pergi CTFKL hari tu...Hata ada bwk blk mainan & jajan legend zaman aku sekolah rendah dulu..huhu
Lepas tu, terus je dapat idea nak jadikan mainan tu as goodie bag utk hari raya or bday Ammar nnt..huhu
- Keropok jagung
- Askar & payung terjun
- Kipas doraemon

Dah lama aku mencari biskut jagung ni..Manis & lembut..huhu

Mainan askar tu pulak..memang permainan aku mase zaman sekolah rendah dulu..Seronok main mainan ni weh....Elok cantik je kembang payung tu tiap kali tgk askar tu nk mendarat..hoho

Kipas doraemon tu pulak mmg aku suka sbb warna2 dia sgt menarik..Aku mmg suka beli kipas ni dulu...Jakun la katakan..kiki

Aku mintak Hata tanya kawan yg bagi brng2 ni...
In Shaa Allah, kalo ade rezeki boleh la gi cari utk buat goodie bag hari raya Aidilfitri nnt..kiki
Mesti bdk2 teruja dapat kan?
Mainan yang sgt legend..MURAH sgt..hoho



Korang pun mesti ade main mainan ni kan?
Ke zaman aku dulu je wujud mainan ni?huhu




End

2 comments:

PeRdU cINta said...

ingat tak..tora..dendang lah...macam-macam..hihihihihi..gula-gula nano-nano...

Mar Mansor said...

memang legend weh...biskut jagung tu sedap cuma saiz dah kecik la kan