Thursday, March 11, 2010

Terharunyer....

Salam

entry - pentingnye keluarga...

Smlm mlm pas mkn aku kol k.yang tuk btau i already bank in duit into her account...

cam biase...kalo dh kol...crdt byk lg...& bile dh dpt berckp berjela2 la gebangnyer...

story abt my ODP bisnes...gebang ttg pin tudung...

yang paling aku TERHARU bile k.yang tny bile mau blk kg...
~tetibe aku pelik nape sume org tny aku bile mau blk..smlm sms dgn k.cik pon tny bile mau blk & siap ajak g lost world tambun / taiping...~

bile aku tny knp...
k.yang jwb :
"dh lama x buat ikan keli bakar..ayam bakar..."
pergh..!!!! rase sebak tetibe..x sangka ade yg menanti aku kat kg...emosi kejab....

trus aku jwb insyaAllah bln 4 nie but tarikh xtaw lg bile sbb bln 4 nie mcm jdual penuh jer... mgkn tgh bulan / hujung bln...bkn aku xmo blk & bukan jgk sbb aku dh lama gile x blk..tp schedule fulled..hata pon bkn bleh gitu jer tgglkan keje die..mcm blk klate nie nnt musti tepon tu asyik berbunyik jer kalah menteri2...


Betapa bertuahnyer aku dpt fmly yg mcm nie..walau mcm2 dugaan yg dtg...
btol kate org hargailah mereka slagi mereka masih ada...jgn menyesali ketidakpedulian kite terhadap mereka bile mereka dh xde nnt...


begitu la pentingnyer keluarga....





end

0 comments: