Thursday, January 13, 2011

RED Day @ Kenny Rogers Roasters...

http://mail.google.com/mail/?ui=2&ik=c2b897c936&view=att&th=12d78eb3ccd82d1c&attid=0.1&disp=inline&realattid=f_gitunv5g0&zw


Salam

entry : RED day...

Smlm hari bertuah aku & hata sbb promo kat atas nuh...memule aku pon xtaw...pastu bdk opis named tommy send email nie & kebetulan plk smlm mmg aku pkai kemeja merah & bwk beg laptop aku yg merah juga...

trus sms hata said lps amik Qaisara nk g mkn Kenny bla..bla...bla...

Lps keje trus amik Qaisara & Vvvrrrooommmm... ke Jusco Keramat AU2...mujo x jem sbb ikot Sri Rampai...
Smp kat car park we decided tuk merasmikan stroller Qaisara yg dh nk bersawang...tp blom lg...sbb mmg x penah pakai since bli...hu3
tp smp2 jer kat kenny..nahhhh..kau..berator manusia berbaju merah...bertudung merah...berkasut merah..ber-handbag merah...aku & hata pon berator dgn sopan & berhati2nyer sbb tetibe aku rase time berator tu aircon dlm building tu tetibe x sejuk...aku bkn risau ape..risau si kecik aku bukak suara high vollum jer..kih3

smp turn kami...
dak amik order : ok kak brp org?
aku : dua jer...
dak amik order : ok kak...promo arini meal yg nie...sambil jari tunjuk quarter meal set...tapi dishes kami dh tetapkn & x bleh pilih...skrg akak bleh pilih air..senyum..
aku : okey...

aku dgn hata terima aje la dishes yg dieorg bg..
- mashed potato, rice & coleslow -
time berator bukan main lg nk pilih dishes itu ini..kikiki...
dh siap pilih2..tp seat xde lg yg kosong...so kami diarahakn tuk berator kat site lain plk...
tibe turn kiteorg dpt seat...
mujo dpt kat tmpt ade kipas siling...blah kiri mngadap org rmai yg berator tggu turn...
Qaisara tido time kami tggu meal..pastu ntah bdk mane main belon then pecah...trus si kecik tu jaga...
but...die sgt baik ye...sbb diam jer baring dlm stroller tu..kikiki...

maka aku & hata pon mkn la sepantas kilat...x pandang kiri kanan dh...aku rase ade dlm 40mints jer kami kat sane termasok dgn mints menunggu...see btapa pantasnyer kami mkn...ho3

lps mkn...tggu hata g solat sambil aku round2 dlm JJ sorong stroller Qaisara...
bulat jer mate die tgk sekeliling...hu3
pastu trus blk..sbb risau mlm2 bwk si kecik nie..hu3


mewah dinner kami mlm td...kikiki

tetibe tringt plk time tgk movie underworld dulu2...
hata dpt free tiket but kene redeem kat dpn tgv klcc...
mule2 redeem ok lg..time dh redeem nk g kat hall..
sorg brother nie berlari2 nk berebut seat..(free seat la katakan..)
pastu trus rmai2 lari smp kasut aku almost terpelanting ke depan....ha3
nk sgt mende free...sanggup tunjuk perangai mcm budak2...berebut seat...kikiki






end

0 comments: