Sunday, September 11, 2011

Seronok Dpt Join...ek3

As Salam

entry:perabihkn saki baki

Ari selasa smp kamis lps..aku, hata & my Qaisara blk perak...this time blk kami mmg totally lepak kat umah k.yang sbb mak dh duk sane...xde same nk jaga my mak yg x sehat skrg..so my k.yang decided tuk jaga mak...smp umah k.yang dlm pkol 2pm..aku serbu nasi impit dgn gulai ikan keli bakar jer...mmg gian gile nk mkn mknn tu...huk3

1st nite kami tdo umah mak tuk temankn abah...tghari esknye plk aku bwk my Qaisara g klinik kat kampar sbb her cough x baik2...then bli sayur sket tuk lunch...

mlmnye plk kami tdo umah k.yang...& perabihkn bunga api yg x terhabis mase kat klate aritu...hata bleh plk lupe nk perabihkn kat sane...

jadi..layan la..moment kami main bunga api..dgn aku..aku skali join..lame sgt dh rasenyer x terkinjai2...keh3

muke riang gumbira dpt join anak buah...ek3

with niece & nephew..
hata pon join jgk la sbb nk bako mercun...
yg nie kiteorg x berani nk bg bdk2 nie bako...
bahaya...

aku plk..sempat lg...
dok mngayuh beskal x cukup sifat...
dgn tayar gelong...xde break..
aku x tau la mcmane anak buah aku tu bwk...
aku yg tau kayuh beskal nie pon jd mcm budak baru blajo
time bwk beskal nie..har3
a beautiful of fireworks.. =)

biase orang lain just cacak jer batang mercun tu kat tanah...
tp kami letak kat dlm botol yg diisi dgn pasir sbb pd aku lebih terjamin hala tuju mercun tu bile dibako nnt...ek3

sgt best dpt main bunga api dgn anak2 sedara...lps abih main bunga api..kami duk lepaking kat dpn umah sambil mnum orange just...hu3




end

0 comments: