Wednesday, January 25, 2012

Last Day..

As salam

Entry : tamat...

Ari selasa is my last day kat opis...

Sgt la malas tahap melepet je..ha3..ade la 5 -6 kol aku jwb...yg lain aku amik aux smp pecah record..tambah plk dgn perut aku yg meragam dr pg..mmg x la aku nk jwb kol byk2...lgpon that day kan CNY...mmg ramai yg amik kesempatan tuk wat OT..so kol mcm x byk..boleh relax2 sambil layan youtube..hu3

That day my shift is 10am - 7:30pm...lg 10mints nk blk aku tawaf la 1 netcare salam & peluk cium bagai dgn bdk opis (dgn bdk lelaki xde la..gurls ajo ok)...

Aku berjaya utk x menitiskn air mata walau setitik..YES!!! Sbb xde yg berjaya buat aku rase sebak smp nk teroyak..even one of my opismate wat ayat sayu..kah3


Mmg sayang nk tgglkn keje aku skrg..dgn gaji yg sgt masyuk..dgn senior2 yg mmg superb..

TAPI..
Aku rase dh smp mase utk aku bertukar angin sbb pd aku..dgn sutiasi skrg..aku dh x sesuai keje shift2 & off day x menentu nie..

There is no quality time between me...my Qaisara & also hata..ksian dieorg..time taska tutup aku kene keje....hata je yg take care my Qaisara...xde mase yg btol2 utk kami 1 fmly brsama...

So 2day brmula la tugas as wife & mom to my che mek..

Lorry nk hangkut brng kami dh carik..tp 16th FEB nie baru dieorg dtg...mnt2 la aku & hata dpt blk klate sabtu/ahad nie..

Amin

My che mek dh tau yg tiap2 mlm kami akan kol..so when we call..her will talk with us with her own language..sgt gumbira & membako2 semangat kami nk kelik klate...hu3


End
my telepon cerdik pandai...

0 comments: