Wednesday, August 22, 2012

1st Day Raya 2012

As Salam

entry : raya

Raya tahun nie x semua my adik-beradik ade...my k.yong blk negori, my k.cik turn kat air kuning, my k.nyah plk turn changkat lada...just ade aku & my k.yang sajo..tp xpe..suasana tetap jgk meriah...huhu

Layan gambor raye kami yer...huhu
My Family
Tema - Coklat..huhu
My Family with my abah
- my abah said xde semangat nk pakai baju melayu
sbb my mak x bleh nk bergaya sama-

sedey je dgr statement my abah...
bersalam raya with her atok
some of my nephew...
with my k.yang
Me & hata...huhu

Oh ya...
Igt lg x cite ttg tudung 2 & 3 layer aku?
x igt xpe..nie nk cite...
Al-kisah...1 hari lepas bli tudung 3 layer utk my 1st raya...manik2 kat tudung tu tetibe jer gugur satu persatu...terkejut plk aku..bli rege yg boleh tahan tp kualiti xde...then aku mnt hata gi bwk blk manik2 yg gugur tu dgn tudung2 tu skali utk tukar..igt ade la yg same...skali nan ado...then aku mnt hata pilihkn tudung mcm yg aku pakai kat gambo nie...light pink 2 layer dgn sulam biku2..kene tambah pitih sikit la utk tudung nie...huhu..xpe la..janji aku puas hati...& mcm ok la match dgn our tema...


xdpt 3 layer...2 layer pon boleyyyyyyy...huhu


Alhamdulillah...on our 1st & 2nd day raya ramai saudara mara yg dtg..my abah is abg sulong..so mmg adik2 abah dtg umah kami dulu la...this year aku xde semangat nk berjln ke sane kemari mcm last 2 years sbb keadaan my mak yg x boleh duduk lama dlm kete...


kami just jd penyambut tetamu aje la tahun nie...huhu


endLink

0 comments: