Thursday, June 27, 2013

Coding & Excel...

As Salam

entry : mata juling sebelah..

Melihatkan tajuk entry kali ini pun buat aku rase mcm nk muntah..inikan pula hidup seorng programmer..itu xpe la sbb dieorg mmg suke language ala-ala alien nie kan??..that's y la aku x jadi programmer even subject c++ dpt B+ tp aku tetap mcm x minat..kiki..penin wehh..

So task aku kali ini bermain copy & paste dgn mende alah ni...perkataan copy & paste mmg mcm kopi & pasta..tp ia tidak semudah itu yer kawan-kawan...Aku kene berkecimpung plk dgn EXCEL + NOTEPAD + SYSTEM..3 mende kene bukak dlm 1 mase...mental kejab sbb dh lama x refresh otak...dan-dan rase nk g bli inner shine kasih polish otak nie kejab..kiki


Due datenya esok (Jumaat)...
Alhamdulillah aku dpt siapkn today..tinggal nk upload je dlm system...

Fuhhhhhhh...membuang peluh ibarat menadah diri pada matahari di tengah sawah...
motif sgt kan???


end

0 comments: