Wednesday, April 02, 2014

It's Just OPEN & CLOSE..

As Salam

Entry : Ngeri..haha

Entry ke-ngeri-an buat aku yg mmg akan berdebar2 bile naik lift sensorang...kalo dari lvl 1 to 5 tu aku gagah lagi..tapi bile dari level 39 ni mmg gerun sokmo..haha

Al-kisah..tadi, lepas solat asar dkt lvl 21..aku mcm biase akan ke lift & tekan button going UP..x lama tunggu lift going up pun bukak pintu...mase aku masuk tu terus tekan level 39 & time tu jgk ade sorang lengcai..haha..mamat chinese..ok..aku rase lega sikit bile berteman..x kesah la kau bangsa apa janji aku berteman..haha

Tapiiiiiiii..tetapiiii...
Lift tu main bukak..tutup..bukak..tutup..bukak...tutup...bukak...

Memula aku igt ade org lain berlari nk masuk jgk...tapi bile lengcai ni jenguk xde org pun...

Lepas dh 3-5 kali bukak tutup..terus aku & lengcai tu keluar...bile aku pandang ke lift tu, aku perati pintu lift tu x rapat..means still boleh nmpk keadaan didalamnya...

Terus aku pandang ke lain je join lengcai tu tggu lift yg lain...

Ketaq kepala lutut ceq wehhhh!!!...aku mmg lemah sikit kalo berkaitan dgn lift ni...haha

Tetibe terigt mmbr cerita..die masuk lift...aras tu mmg dah tunjuk aras yg die tekan..rase lift tu bergerak ade..tp bile pintu lift bukak, its still at the same level...ape kes??

Boleh plk nak main gitu kan??haha


Korang pernah rase ape yg aku rasa x??



End

0 comments: