Thursday, May 22, 2014

Giveaway RM300 By Blog Pancing Elih..

As Salam

Entry : Sesapa yang  bertuah akan dapat RM300..

Jom sesama join GA ini :

Syarat-syarat penyertaan:

  1. Mestilah mempunyai blog/website dan akaun Google+.
Tugasanya tersangatlah mudah, nak join sila ikuti langkah-langkah dibawah ini:
  1. Buat satu entry bebas yang bertajuk "Giveaway RM300 By Blog Pancing Elih".
  2. Follow blog ini dan Follow Google+ saya. 
  3. Letakkan banner giveaway diatas. Dan, link kan ke entry ini. 
  4. Jangan lupa tinggalkan link entry anda di ruangan komen Giveaway RM300 By Blog Pancing Elih..
Pemilihan pemenang:

Pemilihan pemenang akan ditentukan 100% oleh uncle Random.org. So, kebarangkalian untuk anda semua menang adalah adil dan saksama.

Hadiah-Hadiah Giveaway:

Hadiah-hadiah yang bakal dimenangi adalah seperti berikut;
  • Tempat Pertama: 1 X RM100
  • Tempat Kedua: 1 X RM60
  • Tempat Ketiga: 1 X RM40
  • Hadiah Saguhati: 5 X RM20
 Ok. Mudah kan?

Tarikh tutup penyertaan adalah pada 04 Jun 2014. Jika penyertaan kurang daripada 100 orang, mungkin giveaway akan dilanjutkan, bagitau kawan-kawan yang lain biar giveaway ini tamat tepat pada tarikh ini.

Update (21/05/2014):

Senarai link blog peserta giveaway ada di pautan Peserta Giveaway diatas. Sila semak nombor anda masing-masing, kalau nak blogwalking pun dialu-alukan. Bagitau saya jika link blog anda tidak ada dalam senarai. Sekian.



Sesapa belum join, meh join ramai memeriahkan GA ini..

Aku bukan la pemancing tegar, tapi aku pernah g mancing dgn my BIL mase umur 13 tahun.. Aku mancing guna joran je dekat tepi sungai / tali air yg kecik..Apekah perasaan pemancing rasa bile tali joran / pancing udah nampak bagai disentap/sentap??haha

Itulah yg aku rase dulu..my BIL sengih je bile x smp 10 minit aku duk panggil mintak tolong bile mulut ikan haruan dah tersangkut dekat mata kail..Aku nak keluarkan x berani..nak cucuk cacing dlm mata kail pun terkial2...haha..

Tapi memang pengalaman memancing tu adalah pengalaman yg menyeronokkan bile mengena..yang x best bile kene tunggu lama..sebab tu aku cite aku bukan pemancing tegar..Tapi memancing tu mmg mencabar tahap kesabaran anda..kiki


Eh...udah berlebih plk..haha..Aku bukan nk tarik perhatian penganjur ye..Saje nak share pengalaman memandangkn aku join GA blogger yg kaki pancing..huhu


Korang ada pengalaman memancing x?huhu



End

3 comments:

Unknown said...

Assalamualaikum/ Salam sejahtera!
Salam Ukhwah kesayangan hamba!
Blogwalking sedang dilancarkan~

Make a visit to my blog :
http://demahabbah.blogspot.com/

Thanks for being an awesome friends of bloggers! ;)

AyuInsYiraH said...

ayu datang dari giveway yang sama... ada masa singgah la ke blog ayu.. nanti boleh follow dan join segmen yang ayu buat... tq ye..

http://www.ayuinsyirah.my/2014/05/giveaway-rm300-by-blog-pancing-elih.html

Unknown said...

datang dr segmen yg sama :)
ALL THE BEST ! :)
jemput join
http://spongebobsayapunya.blogspot.com/2014/06/spongebobs-giveaway.html