Monday, August 25, 2014

Bekwoh & Planetarium Negara

As Salam

Entry : Kenduri kahwin cousin BIL..

Panjang x tajuk entry aku??kiki
Actually tujuan my kak cik datang is utk g wedding my BIL punya cousin. My BIL wakilkan seluruh adik-beradiknya.. sebab yg lain x dpt dtg..

Pkol 10am gerak dari rumah menuju ke dewan AU5. Alhamdulillah x sesat..haha
Berselfie itu mesti..kiki

Lauk pauk semua OK...yg best dapat makan KAMBING BAKOR + kentang bakar cicah blackpepper sauce..huhu..Alhamdulillah kambing xde bau..Tapi mak sedara my BIL cakap aku dah nampak TEMBAM...Wa!!!!haha...Muke den kalu pakai shawl mmg terserlah kebulatannya..Layankn sajo..kiki

Lepas kenduri, kami melayan my nephew yg teringin bebenor nak ke Planetarium Negara. Layankan aje la...Time pegi tu, baru lepas hujan..huhu

Layankan gambo kami ye..huhu
Dah lama x kesini..
Last pegi mase darjah 6 ..ikut rombongan sekolah..huhu 
Berbaju kurung aje kami kesini...
Nampak bebenor mcm pelancong..haha
Ok...Sape pernah nak mende nih? Angkat tangan!!!..haha
Aku pernah naik mende nih..
Mase g rombongan darjah 6...18 tahun yg lalu...
Seronok sebab berpusing 360..
Lepas turun, kawan2 cakap muka aku merah mcm kene cili..haha
Sempat tgk tayang utk jam 3pm..
Not bad...

Seronok melayan kanak-kanak pergi tempat2 gini..
Seronok tgk excitednye dieorg play with the things yg ada dekat sini..
Seronok tgk che mek pun enjoy main & try things dkt sini..huhu

Lepas abih lawatan terus balik rumah utk prepare menu dinner plk...
Pkol 6pm hujan lebat...


Dinner my kak cik masak daging masak kicap, aku pulak bakar ikan..huhu



End

1 comments:

Asha Lya said...

Lya x prnh lgi smpai cna mcm best plan ni