Sunday, August 31, 2014

New News...

As Salam...

Entry : Berkat Doa...

Alhamdulillah...Alhamdulillah...Alhamdulillah...
Itu sajalah yg dapat aku ucapkan buat masa sekarang nih..
Terkejut bukan kepalang dengan perbincangan yg telah berlangsung antara aku dan CEO pada entry Breaking News hari tu...

Memula aku igt perkara ni akan lambat lagi jadi REALITY nya...Tapi tak sangka pulak secepat ini..Sesuatu yang memang tidak aku jangka...Alhamdulillah..Rezeki yang tidak disangka-sangka...

Khamis, b4 my CEO fly, dia datang ke tempat aku dan hulurkan sepucuk surat...Kecik beso kecik beso je setiap perkataan yang aku baca pada surat tu...huhu ...Hanya senyuman berserta ucapan TERIMa KASIH sahaja yang dapat aku katakan pada waktu itu...

Alhamdulillah..Dapat title baru, tingkat salary yg baru..Tapi TETAP mengekalkan job scope aku yang sedia ada..cuma tambah sikit2 je utk selaraskan dgn title tu...Masin kata2 kawan2 yg komen..Terima Kasih SEMUA!!! Terima Kasih sebab DOAKAN yang TERBAIK utk aku...Syahdu nih...huhu

Alhamdulillah...Masih kuat rezeki dari Allah untuk aku disini...

Selesai je dapat surat n CEO fly, terus snap surat & htr pd Hata...Terkejut bkn kepalang boifen aku..kiki

Actually, aku masih rase confius dgn tindakan CEO aku nih..dengar2 cite dia ada risik2 dari staff lain ttg aku..Alhamdulillah...Mgkn feedback / review dari opismate aku yang meyakinkn dia utk beri aku surat itu...Terima Kasih pada opismate aku tu jgk...


Ok..dh x tau nk ckp ape dah...aku still rase mcm mimpi lg skrg ni dgn semua berita ni...huhu


Thx again to all of you...



End

2 comments:

Mar Mansor said...

tahniah!! bukan senang nak dapat peluang macam tu kan..memang ada potensi tu

ayuzan said...

Tahniah sis.. :)