Wednesday, September 03, 2014

Moon Cake - Festival Decoration

As Salam

Entry : Simple & JIMAT..

Last week, my opismate tanya ttg deco utk MERDEKA & Moon Cake..

Aku mmg dh mcm kontang dgn idea..Sebabnya x pernah2 aku deco utk MERDEKA & Moon Cake Festival..

Tapi bile dh ditanya, kenala perah keringat otak utk keluarkan idea kan???

Maka, ini aje la yg dpt aku ZAHIR kan..haha
Tang lung & Malaysia Line Flag

Oh Ya...Bukan senang nak dptkn tang lung yang under budget ye kawan2...
Tanglung besaq tu aku beli RM10 sekoq..Itu pun jumpe dekat pasar malam CINO..
Mujur la aunty tu juai tepi jalan jah...Kalo dalam2 tu mmg HARUS aku x masuk..haha
Aku suka tanglung tu..Kalo boleh letak lampu lagi syiok & lagi cantik..huhu

Ok la kan dari NAN ADO langsung..huhu
Thx to bodyguard tokey sebab tolong gantungkan segala mende nih..huhu




End

1 comments:

Mar Mansor said...

rajin ek opis mendeko segala bagai perayaan ni..opis kami..hahaha..diam2 sudah