Thursday, February 26, 2015

Kisah Qaisara : Latih tubi

As Salam

Fuhhhh...Semenjak anak dah pandai menulis, melukis, mnconteng, menggunting, mewarna ni...Byk plk idea aku nak buat same2 dgn che mek...kiki

Semalam dgn sukarela & rela hari che mek keluarkan file buku dr school lama nk buat exercise.. Kite layan aje la... Tapi mcm che mek mcm memilih sikit... huhu

Nak buat kire2 a.k.a math & pendidikan Islam..Layankan aje la..
Buku kotak2 tu still x diisi penuh oleh teacher lama..Makanya, si ibu mula la menunjukkan SKILL TERPENDAM utk melukis..huhu 
Ini la budaknya...
Makin besar ni..Makin byk idea dalam kepalanya..
Sometimes mmg boleh buat aku BERASAP..
Sometimes boleh buat aku ketawa terbahak2 sebab cukup TEROR reka lagu sendiri..
Sometimes boleh buat aku rase sebak bile che mek menangis time htr g school..
Sometimes boleh buat aku mngantukkkk sebab kena teman che mek layan cite dlm gadget..

Itu la anak kan?
Marah mcmane pun...Tetap jgk nk peluk cium..
Geram mcmane pun..Tetap jgk nk mintak tlg dia buat keje2 yg ringan..




Skrg ni, tiap2 pagi PAKSA RELA aku duduk seat blkg temankn..
Walaupun aku mmg akan pening2 lalat tiap kali duduk seat blkg, redha aje la..huhu




End

1 comments:

Asha Lya said...

Demi Ank emak sangup buat apa je kan