Tuesday, March 17, 2015

Aku Jadi PELUPA...

As Salam

Last week aju tetibe jadi PELUPA bila x dapat nak LOCKED drawer sendiri!!!..

Tetibe je aku jadi BLURRRR sebab x dapat nk locked mende tuh...Ape kes ntah..

TERPAKSA RELA aje la aku last week utk biarkan drawer tu x berkunci..Kuncinya aje aku tanggalkan, tp x berkunci..boleh??

Ape la yang aku duk pikir sampai nk kunci drawer pun boleh x lepas??

Pagi tadi aku try godek2 lagi...
Ehhhhh!!!!..boleh pulak??
Rupenya last week aku CERDIK sgt locked drawer tu pusing ke KANAN..
SEPATUTNYA nak locked kena pusing ke KIRI...

Macamane la aku boleh x terfikir nak pusing ke kiri kunci tu last week???

Mujur la xde sape yg berkenan nk bukak drawer aku tu...haha
Walaupun xde ape brng berharga sgt..tapi brng2 lain pun penting jgk tu..



Harap2 aku boleh mindset kan semula cara kunci drawer tu...haihhh




End

2 comments:

izzeyda said...

kekadang kepala banyak berfikir pun boleh terlupa benda yang simple macam nih.. lepas nih jangan lupa godek sebelah kiri dan kanan kalau tak boleh lock..

Asha Lya said...

Lah apasal la x try pusing kedua2 belah hihi